Get your ow
n diary at DiaryLand.com! contact me older entries newest entry

2018-12-05 - blargh!!!
2018-11-28 - RIP
2018-08-01 - August 1st
2018-03-16 - Comptine d'un autre ete
2018-03-02 - -__-
2018-02-21 - Random Wednesday Writing!
2018-02-14 - LOL
2018-02-14 - Oh SHIT!
2018-01-11 - Acchhooooo!!!!!!!!!!!!!!
2017-12-08 - BLARGH!!!!
2017-12-01 - Thanksgiving
2017-11-22 - Story time?
2017-11-03 - [insert sigh here]
2017-10-18 - ACHOOO!!!
2017-10-06 - Golden showers
2017-10-03 - Blargh
2017-09-28 - How I feel mentally and physically.
2017-08-18 - A total eclipse of the heart
2017-08-10 - Yup, I can still feel that.
2017-08-08 - Appointment
2017-08-04 - A Rumble in the Bronx
2017-07-12 - IDIOTS!!!!!!!!!!!!
2017-07-10 - What just happened?
2017-07-10 - Down with the Sickness
2017-07-07 - Hotel Arizona
2017-06-21 - Happy Father's Day!!!
2017-06-14 - FREON
2017-06-09 - Diaryland
2017-06-08 - Popsicle soup
2017-06-01 - Podophilia
2017-05-31 - Rubiquitous or Jane Doe?
2017-04-28 - Half ass
2017-04-14 - Hefers
2017-04-10 - Parmesan cheese?
2017-04-07 - Friday's
2017-04-03 - Brownies?
2017-03-29 - The workplace
2017-03-27 - I'm back
2017-03-23 - Kami
2007-11-28 - -
2006-09-28 - Life? Death? Stories?
2006-05-03 - -
2006-04-28 - Being sick sucks arse!!!
2005-11-09 - In reality I hate myself...
2005-11-08 - I wanted to die!!!
2005-11-03 - Damn him to hell!!!
2005-10-24 - Oh, today will be promising...
2005-10-20 - Eh... :-l
2005-10-17 - Bitch... that's an awesome word!!!
2005-10-14 - Friday!!!
2005-10-07 - Let's all be friends... :-D
2005-10-04 - I Hate This Pain!!!
2005-09-30 - Stop... ARGH!!!
2005-05-06 - I hate him!
2005-09-22 - No words to describe my pain.
2005-09-21 - WTF is wrong with me!!!
2005-09-20 - ARGGGGHHHH!!!!!!!!!!!
2005-09-08 - What do I look like fool? huh? huh?
2005-09-06 - Dang...
2005-08-31 - OMG, make it stop!
2005-09-12 - A wedding? no way...
2005-04-07 - too long!
2004-11-23 - blah, blah
2004-11-16 - ....
2004-10-15 - So much to say, so little time...
2004-09-18 - GOAT CHEESE!
2003-09-11 - WOW!
2004-09-08 - to be, or not to be?
2004-09-07 - FAT, not PHAT!
2003-09-05 - WHO CARES
2004-09-02 - very tired!!!
2004-08-31 - Is life short?
2004-08-30 - still hoping!!!
2004-08-26 - Que a coupe fromage?
2004-08-24 - A long ass day!
2004-08-23 - I miss my Jerry alot!
2004-08-20 - he finally wrote back
2004-08-19 - ...
2004-08-18 - WHAT, A WEDDING!
2004-08-17 - One Last Moment with him
2004-08-16 - Albania vs. Tsaile
2004-08-14 - -

 

about me - read my profile! read other Diar
yLand diaries! recommend my diary to a friend! Get
 your own fun + free diary at DiaryLand.com!